Het is bijna zover! - Reisverslag uit Zandvoort, Nederland van Marieke - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Zandvoort, Nederland van Marieke - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Blijf op de hoogte en volg Marieke

19 Februari 2013 | Nederland, Zandvoort

Het is bijna zover...

Na maanden van voorbereiden en een hoop geregel, ga ik zaterdag eindelijk naar het buitenland voor 5,5 maand! Eerst 3 maanden lang in Yogjakarta (Java) een onderzoek doen met Renée en Hanneke op een centrum voor kinderen en jongeren met verschillende handicaps.
Vervolgens nog 2,5 maand lang reizen met Renée langs de oostkust van Australië!


Na afgelopen zaterdag mijn afscheidsfeestje te hebben gehad, wat super gezellig was, begint het steeds dichterbij te komen.
Ik heb er ontzettend veel zin in!

Toch begin ik sinds vandaag toch wel lichtelijk last te krijgen van stress.. Past alles wel in mijn backpack? Wat neem je nou mee wanneer je bijna 6 maanden naar het buitenland gaat? En dan pakken voor twee verschillende seizoenen (In australië is het winter als we daar zijn..)? Heb ik alles geregeld? WAT VERGEET IK ?!

Ik ben blij dat ik zo vroeg van te voren begonnen ben met pakken (lees: 3 weken geleden begonnen en sindsdien nieuwe dingen bijgelegd en andere dingen eraf gehaald..), maar toch, je weet het nooit!

Mijn bagage weegt tot nu toe nog (maar) 15 kg, dus dat valt me nog alles mee! (Je weet niet wat er allemaal nog BIJ moet komen..)

Ik ben zo benieuwd hoe het gaat zijn. Ik heb geen hoge verwachtingen, ik laat alles lekker op me afkomen. Met name wat betreft Indonesië.
Wat zal het een avontuur worden!:))

Aangezien ik denk dat dit de laatste keer is dat ik een reisverslag schrijf in Nederland, zal ik hier een soort van belofte maken (die ik misschien niet na ga komen haha) : Ik zal proberen zoveel mogelijk reisverslagen te schrijven, maar waarschijnlijk zal dat ook afhankelijk zijn van de toegang tot het internet..

Ik hou jullie op de hoogte!

xxx

Marieke

  • 19 Februari 2013 - 20:07

    Beach Friend:

    Aaah leuk :) ook reisverslagen!
    Welkom to the club <3
    Ik had in het begin ook die gedachte en nu doe ik het eens in de 2 weken ofzo :P
    Maarja hier gebeurt ook vrij weinig.

    Heel veel plezier daar en succes met het wegslaan van Indonesische mannen met die blonde krullies van je ;)

    Hugs&kisses

  • 19 Februari 2013 - 20:13

    Helga :

    Héél herkenbaar Marieke de pak-stress.... De laatste ochtend heb ik met Francine boven op haar koffer gezeten om deze tóch dicht te krijgen... ;) De laatste spullen wegen op de een of andere manier ook nog het zwaarst, wat een ellende die 21 kilo! Heel veel succes en plezier op je spannende reis, ik zal je verslagen volgen!!!

    Goede reis hug!!!! Helga

  • 24 Februari 2013 - 10:00

    Esther:

    Ha Marieke,
    Succes met je avontuur, maar ga vooral genieten van al het nieuws moois en lekkers wat je tegen gaat komen. Ik zal je adres doorgeven aan de andere zwemvrijwilligers en je met veel plezier volgen.
    Groet Esther

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

Actief sinds 06 Jan. 2013
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 9722

Voorgaande reizen:

28 Maart 2016 - 04 Juli 2016

Curaçao!

23 Februari 2013 - 14 Augustus 2013

Indonesië en Australië!

Landen bezocht: